Monday, November 18, 2013

Milý Viktore...

přišlo mi emailem...


přiloženo ve fotodokumentaci autentické dílo a facebook bez dalších úprav

Milý Viktore,

chtěl bych Ti mnohokrát poděkovat za to, že jsi poskytl prostor obětem Krystlikových a jemu zpřízněných osob , které vytvářejí pomluvy, oplzlé nadávky a koláže, zveřejňují soukromé informace a není jim nic svaté, ani úmrtí blízkého člena rodiny. Chtěl bych se touto cestou ospravedlnit a nalézt u Tebe útěchu. Budou to již dva roky, co pod různými pseudonymy napadám nejen Hedvicka, ale i jeho přátele za to, že se s Hedvickm přátelí. Činím tak pod vlivem knihy Mein Kampf např. jako Jenda, Otto, Radovan Květák a Dr. Zwetschgenwasser v domnění, že jsem nenápadný.
Také abys věděl, vedu nenávistné rozhovory na jemu znepřátelených webech. Když jde do tuhého, začnu lhát jako když tiskne. Házet vinu ne všechny okolo a tvrdím, že píší pod mým nickem.  Neuvědomuji si, že vše je dohledatelné. Že se kradou nicky je u Krystlíka a nakonec i u Tebe Viktore běžná praxe.

Na stránkách http://ottocomix.blog.cz paralelně seznamuji čtenáře s přírodními a jinými krásami v rámci moji vědecké profese prdelologa, kde přináším návody, jak ukazovákem provádět hlubinné vrty v přírodních krásách. To dokladuji zde níže v přiložené fotogalerii, kterou Ti posílám. Napadl jsem i socioložku Šiklovou, ale svazák Hedvicek tomu u pana Rulce nechutně zabránil. Jsem překvapen nenávistnými emaily, český národ nemá pro moje vědecké zkoumání naprosto žádné pochopení.


Viktore, jsem důchodce a uznávaný vědecký pracovník. Šířím sexuální osvětu. Na sklonku života mne muselo postihnout, že nemohu postovat svoje zvrhlosti, které roky tajím i před svými dosud žijícími rodiči. Mám to v sobě, musím s tím ven, tak prosím zveřejni link na můj komix, a jeho kresby, víš,  kreslím si to po nocích sám. Umožni mi prosím prostřednictvím tohoto webu jejich propagaci. .

Jsem opravdu zvědav, jak moje výtvarné a erotické malůvky zapůsobí na veřejnost. Přikládám taky fotografii svého bratra Klause B., byli jsme lyžovat na horách. Srdečně Tě zdravím. Je to moje vizuální a duševní dvojče.
Hans M.



Kristus Spasitel v Rio de Janeiro


Průzkumný ukazovák v přírodních krásách.






Můj facebook, zkusil jsem i pseudonym Jan Blub, ale teď jsem jej raději zrušil úplně.
A upomínky na mé nenavistné chaty.