Wednesday, July 17, 2013

Jsem gay no a co...moje sexuální hrátky




Jsem gay a nikoho nenechám omezovat práva na mou sexuální orientaci. 

Velice rád navštěvuji gay cluby v Salzburgu. Nejraději mám tenhle:

http://www.salzburg.info/en/service/salzburg_for/gays_and_friends







Pro moje potencionální přátele uvádím svoji facebook adresu:
https://www.facebook.com/miroslav.malbeck/about




Pro někoho je polykání spermatu přirozeným zakončením orálního milování, někomu se jen při té představě dělá zle. Já jej polykám a neutíkám do koupelny.

Z devadesáti procent je to voda obohacená trochou cukru, bílkovinou a pár spermiemi ze zdravého proteinu. Byl by tedy nerozum takovou zdraví prospěšnou věc plivat. Kam taky. Vystartovat na toaletu je nevhodné, zašpinit tím povlečení krajně neekologické a ne vždy máme po ruce papírový kapesníček, protože jsme s tím jaksi nepočítaly...., takže nejjednodušší bude tu „věc“ spolknout. Vždyť je to v podstatě jen voda.

Vím, že je svým složením zdravé, nepřibírá se po něm, ale spolknout sperma? Nikdy! Orální sex je vzrušující, ale odsud až podsud. Chuť spermatu není pro každého...stejně jako ústřice. Jestli máte podezření, že patříte do skupiny těch, kterým tyhle pochoutky nic neříkají, pak nepolykat! Protestující žaludek není moc sexy.

Anální sex: vyzkoušet nebo nevyzkoušet?

Pro někoho běžná součást pestrého rejstříku sexuálních praktik, pro jiného nechutná úchylka. Proč bychom to měli zkusit a proč se tím nápadem vůbec nezabývat:

Vyzkoušet!

Zakázané ovoce chutná nejlíp. Kdo o tom uvažuje a už jen představa takového sexu ho vzrušuje, nemá důvod nevyzkoušet. Já sám to zkouším velmi rád! Proč by měl člověk tuhle vysoce erotogenní zónu ignorovat? Při správné přípravě a technice nebolí a je velmi intimní. A vyzkoušená zástupy mužů nejen v clubu v Salzburgu (viz výše).

 Zadek není nic, co by bylo určeno jen ženám, je to místo na těle, o kterém se tváříme, že tam v podstatě není. Spousta chlapů z něj taky šílí, není to žádné tabu.
Pište mi zkušenosti na : MiroslavMalbeck@gmail.com
Miroslav Malbeck, Ing. 
Ober-Reinbach 28
5600 Reinbach
Telefon: 06412-5587